Η τοποθέτηση γεγονότων, περιόδων και χρονολογιών κατά τη χρονολογική διαδοχή τους μας βοηθά ιδιαίτερα να κατανοήσουμε την αλληλουχία των ιστορικών φάσεων και να συσχετίζουμε μεταξύ τους πληροφορίες, διαμορφώνοντας ένα συνεκτικό πλέγμα κατανόησης του παρελθόντος. Εύχρηστο εργαλείο και μορφή άσκησης είναι, κατά συνέπεια, η κατασκευή χρονογραμμών. Ενδεικτικά παραδείγματα βλέπετε παρακάτω:
Το "Φτερό του καρχαρία" ξεκίνησε να διασχίζει τα διαδικτυακά κύματα πριν δεκαπέντε χρόνια, με στόχο καταρχάς να προσφέρει υλικό σχετικό με τα σχολικά μαθήματα και να προβάλλονται οι ομαδικές εργασίες των μαθητριών και των μαθητών μου. Από φέτος απλώνεται σε γενικότερα θέματα που άπτονται της διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Φιλοξενούνται σποραδικά και κάποιες δημοσιεύσεις και διηγήματα της δημιουργού του.
Σελίδες
- απολυτήριες
- Αρχαία
- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
- Αρχαία ιστορία
- βιβλία
- ΓΕΛ
- Γυμνάσιο
- δημοσιεύσεις
- διδακτέα ύλη
- διηγήματα
- Ελένη
- Εξετάσεις
- Εξεταστέα ύλη
- ΕΠΑΛ
- Ιστορία
- Λατινικά
- Λύκειο
- Μεσαιωνική Ιστορία (Β' Γυμνασίου)
- Νεοελληνική Γλώσσα
- Νεοελληνική Γλώσσα Β΄ Γυμνασίου
- Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (Γ' Γυμνασίου)
- Οδηγίες διδασκαλίας
- Ομήρου Οδύσσεια (Α Γυμνασίου)
- Πανελλήνιες Εξετάσεις
- προαγωγικές
- Τοπική ιστορία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου